مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما به ما، امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره در هر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم. تقاضا می گردد، ضوابط و شرایط گارانتی را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید. خرید از دیو سپید به منزله قبول شرایط و ضوابط گارانتی دیو سپید است.

شرایط گارانتی
- گارانتی دیوسپید تنها شامل محصولاتی است که فاقد گارانتی معتبر داخلی باشند و در صورت وجود گارانتی داخلی، شرکت ارائه دهنده، مسئول ارائه خدمات به مشتری است و دیوسپید هیچ مسئولیتی در قبال ارائه خدمات گارانتی به این محصولات ندارد.
- گارانتی دیو سپید شامل قطعات جانبی و اکسسوری ها نمی شود.
- شرایط گارانتی محصولات لیتمن منطبق بر شرایط و مقررات گارانتی شرکت لیتمن در این صفحه است و موارد خارج از این شرایط شامل خدمات گارانتی نمیشود.
- خریدار کالا موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال ضمانت کالا می باشد در غیر این صورت پس از تحویل کالا هیچ گونه مسئولیتی بر عهده دیو سپید نمی باشد.
- تشخیص ضمانت و یا خارج از ضمانت بودن ( دارا بودن شرایط گارانتی ) کالا فقط بر عهده کارشناسان دیو سپید می باشد.
- در صورتی که مهلت گارانتی دستگاه مرجوعی به پایان رسیده باشد و یا مشمول گارانتی نشود ، هزینه تعمیرات و قطعات مصرفی به عهده مشتری است. (لازم به ذکر است که در موارد تاریخ گذشته ، تعمیر دستگاه ها با کمترین هزینه انجام خواهد شد.)
- خریدار کالا موظف است قبل از ارسال کالا با پشتیبانی جهت شیوه ارسال کالا هماهنگی های لازم را انجام دهد.
- انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
- هرگونه شکستگی یا ضربه در هنگام ارجاع دستگاه توسط خریدار ؛ شامل گارانتی نمیشود.
- پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی کارشناسان دیو سپید مشخص خواهد گردید.
شرایط ابطال گارانتی
- دستکاری اطلاعات و لیبل روی کالا مانند شماره سریال محصول.
- موارد سوء استفاده آشکار ، حمل و نگهداری نامناسب که باعث آسیب به قطعات شده است، فرآیند استریلیزسیون، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده غیراستاندارد از کالا، استفاده از لوازم جانبی ناسازگار و معیوب، سقوط یا ضربه ای که به کالا آسیب رساند و آسیب تصادفی.
نکات ضروری گارانتی گوشی پزشکی لیتمن
- تمامی گوشی های پزشکی به اسم مشتری در سایت لیتمن و با ایمیل مشتری در سایت لیتمن ریجستر میشود تا مشتریان بتوانند از خدمات پس از فروش لیتمن در سراسر جهان استفاده کنند.
- گوشی های کلاسیک 3 لیتمن در برابر هرگونه نقص در مواد و عملکرد برای مدت پنج (5) سال ضمانت دارند. در مدت گارانتی، تعمیرات گوشی پزشکی بدون هزینه انجام می شود، مگر در موارد سوء استفاده آشکار یا آسیب تصادفی.
- گوشی های کاردیولوژی 4 لیتمن در برابر هرگونه نقص در مواد و عملکرد برای مدت هفت (7) سال ضمانت دارند. در مدت گارانتی، تعمیرات گوشی پزشکی بدون هزینه انجام می شود، مگر در موارد سوء استفاده آشکار یا آسیب تصادفی.
- گوشی های مستر کاردیولوژی لیتمن در برابر هرگونه نقص در مواد و عملکرد برای هفت (7) سال ضمانت دارند. در مدت گارانتی، تعمیرات گوشی پزشکی بدون هزینه انجام می شود، مگر در موارد سوء استفاده آشکار یا آسیب تصادفی.
- گوشی های پزشکی را نباید در تماس مستقیم با پوست خود یا در محیطهای گرم مانند ماشین در روزهای گرم سال نگهداری کرد. اگرچه لولههای لیتمن از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما لولههای گوشی های پزشکی لیتمن در اثر موارد ذکر شده آسیب میبینند که این آسیب دیدگی ها مشمول گارانتی نمیشوند.
از آن جایی که آسیب دیدگی های تصادفی شامل گارنتی نمی شود برای محافظ از گوشی پزشکی خود میتوانید کیف گوشی پزشکی لیتمن را از این لینک تهیه کنید.